piątek, 19 sierpnia 2016

Materiały


Odwiedzam wiele blogów i często zachwycają mnie piękne materiały. Ja często szyje z resztek które mam gdzieś w szafie, ale ostatnio, gdy moja aktywność przy maszynie się zwiększyła, zaczęłam mieć problemy związane z brakiem materiału. Udałam się wiec na zakupy i troszczę wróciłam z nich zaskoczona. Na dwa sklepy z materiałami w moim miasteczku tylko w jednym jest jakikolwiek wybór. Materiałów tam było sporo ale i ceny dość spore. Chyba muszę zrobić zapasy w Polsce dobrze że urlop już niedługo.

A to to, co udało i się kupić:



łącznie 2 kawałków po 40 cm i 3 kawałki po 30 cm w szerokości 1,40 cm za kwotę 15 e

Zależało mi na materiałach kolorowych, wesołych.



Powstała z tego między innymi taka poszewka na poduszkę:



I taka:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz