wtorek, 16 sierpnia 2016

Hej...:)



Blogów o tematyce szycia i tworzenia robótek ręcznych jest w sieci przeogromna ilość. Ale ja postanowiłam otworzyć własny. Jak wiadomo najgorzej zacząć. Ja zacznę od tego dlaczego postanowiłam pisać bloga.
Z prostej przyczyny. Chciałabym mieć mieć miejsce w którym pozbieram wszystkie moje prace, przy okazji chciałabym być może kogoś zainspirować. Poza tym często znajomi pytają mnie gdzie można zobaczyć moje prace i to właśnie będzie miejsce do którego wszyscy zainteresowani lub też nie będą mogli zaglądnąć.

Moje szycie to moje hobby. Trochę to trwało zanim do tego doszłam. Od zawsze szyłam, tak jak moja babcia i mama. Były to różne próby, szycie ciuchów z burdy, tworzenie poduszek, poszewek przerabianie firanek. Moja praca zawodowa poszła jednak w innym kierunku i w związku z tym na kilka lat porzuciłam maszynę.
Jak to w życiu bywa czasem los całkowicie zmienia nasze życie. I tak było u mnie.

Zainspirowana jakimś blogiem szyciowym wyciągnęłam maszynę z szafy i uszyłam królika dla mojego synka.
Nie był idealny, ale mój synek go pokochał i wszędzie go ze sobą zabierał. W ten sposób znajomi i obcy ludzie zachęcili mnie do powrotu do maszyny. Okazało się, że mam pełno pomysłów, i sprawia mi to ogromną radość.
Zaczęłam szyć króliczki, aniołki poduszki i różne dodatki. Doszłam tylko do tego, że sprawia mi to większą radość niż szycie ciuchów i firanek. Ale próbuję wszystkiego. Pierwsze inspiracje oczywiście znajdowałam w sieci, i pewnie nie wyróżniam się za bardzo od innych, ale mam też własne pomysły i chcę się nimi z Wami podzielić.

Zapraszam do oglądania i oceny moich prac oraz do komentowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz